20. mars 2011

Sunset & Rain

For ei helg! På fredag vart det ganske rolig, gjor masse lekse, og slappa av resten av kvelden. Men på laurdag du,omg! Ej tenkte at det var på tida å farge håret mitt, lysebrunt! Jada, kl.10 ringte ej frisøren og hørte om dei hadde noke ledig, det hadde dei, kl.11. Ej åt frokost (heldigvis) og heiv på meg kleda og so ej hoppe på sykkelen. Ej fortalte frisøren at ej ville farge det lysebrunt, men det var han veldig kritisk til..ville ikkje skade håret mitt. So etter vi hadde diskutert litt, fann vi (han) ut at først skulle vi farge etterveksten so stripe det...jaja tenkte ej.

Etter 3tima og 50min (!!!) med "just letting you know", "as I said" "don't mind me" og logging og skrubbing av hår var ej ferdi. Ej sa at han ikkje trengte å style/føne det, men nono det var part of it! Og ej he no ganske tjokt og masse hår so det tok forever, tett før ej begynte å grine.. var so leid!! hehe

So ej kan ikkje tru at ej brokte nesten 4tima av laurdagen min med frisøren... men nok om det. Hilde, ei norsk jente som he budd i LA i snart 3år hadde inviterte meg til Brentwood. Dessverre he ingen av oss bil, so ej måtte hoppe på en buss. Trurkje du ej klarte å hoppe av forseint, so ej havna rett utafor fancy Bel Air, so ej bestemte meg for å ringe taxi.

Etter litt om og men fann taxisjåføren fram. Hilde møtte meg ved inngangen i den kjempefine leilighetskomplekset sitt. Vi gjor oss klar og satt kursen mot Sunset Blvd, der møtte vi ei venninde av Hilde. Vi åt og drakk på The Standard Hotel.


             Glømte kamera mitt, men stjal meg ett bilde frå søte Hilde. (hehe, det rima!)

På søndag hadde vi store plana om å fare på vintage-shopping og Runyon Canyon, men regne som hølja ned utafor stoppa oss! So vi bestemte oss for å kjøpe cupcakes, men der var visst stengt. Derfor fann vi oss heller brownies på Whole Foods, og såg Sex and the City.

Stakkarane som holdt på springe LA Marathon i regnværet (21mil) Det e bra gjort det!!

På vei heim pøøøøsregna det, men heldigvis fekk ej låne paraply med Hilde! Då ej gjek langs Sunset suste Porche på Porche forbi og spruta vatn på meg!  Det var derfor latterlig deilig å stige på første bussen. Og då ej gjekk av bussen og skulle krysse gata til neste buss måte ej trakke ned i ei stoor søyle, ej sverga ej var våt heilt opp til knea!! Då ej kom heim dusja ej i 20min!

Bassenge helde på å bli overfylt!


Vart ett veldig longt innlegg, men måtte berre få det ut. Men ellers ei veldig fin helg!

1 kommentar:

  1. Jesus, ja.. vart du fornøgd da? Såg jo bra ut!
    Ouuhh, fått dej ny venn. Grattis :)
    Wow, ekje ofte det regna i LA akkurat.. sol og varmegrade i Oslo i dag, TENK PÅ DET DU!

    SvarSlett