13. desember 2009

Cops raids house party.....and got the Swine

I skrivande stond e det søndag og det e -2 ute.. det begynte å snøve i går!! :D Men det som e heilt utrulig e att to daga før, på torsdagen var det 20 grade..!
Anyways....på fredagskvelden arrangerte han Eddie fest. Det var som vanlig beerpong og kortspel med høg partyfaktor, va vell omtrent 40? folk der heilt til 3 politimenn kom luskanede inn døra med lommelyktene sine...vi fekk beskjed om å bryte opp festen og komme oss ut..grunna at der va monge mindreårige som drakk (including me ofc) Trur han Eddie berre fekk en adversel, heldigvis! Då vi kom ut døra var der 4 politibila..4 STK!! omg va no ikkje so høglytte vell?!

So vi tok festen lenger nede i gata prøvde først å komme oss inn på en bar, dei sjekka legg so gjekk ikkje. Gjekk til neste bar, der sjekke dei ikkje legg so fekk meg en Strawberry Daquiri, yey.

Akkurat no e det fredag, og ej he blitt isolert på grunn av svineinfluensa... can you believe it?! På søndagskvelden fekk ej en jæveli feber, so ej for til helsesystra neste morgon.. ho ga meg litt diverse og sa ej skulle komme tilbake på onsdagen. Vart ikkje noke bedre, so dei tok ei prøve og ej fekk konstatert att det var SWINE FLU...yeey! 1 veke før finals... so fekk beskjed om flytte på meg so ej ikkje skulle smitte rom kameratane mine.
På onsdag vart ej flytta til ej heilt tom leilighet, dei so e ansvarlig for housing ringe meg heile tida for å sjekke korleis det går. Dei kjøme også med frokost, lunch og middag visst ej vil ha det. Dei e flinke å ta vare på meg, kjøleskapet e stappa med drikke som e viktig:


Kjekk plakat:



Svinebula:


Gatorade e viktig:


Trur ej he aldri he våre so sjuke før..jallfall ikkje på lenge!! Men no e ej på bedringensvei, hekje ej hatt feber på ei stond da heldigvis :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar