5. april 2010

Paradise

Visst du noken gong he hatt lyst til å reise på cruise, men e litt i tvil (pga. at det berre e pensjonista so reise på cruise) vell tvil ikkje lenger! Ja, der e monge pensjonista, men det e også monge unge so reise på tur. Uansett, gamle eller unge, cruising is fun! Det e alltid ting so skjer på cruiset, dei gjer det gøy for alle! Tenk da, våkne opp til ei ny øy kvar dag!

Kjapp oppsummering av kvar dag:

Dag 1, Puerto Rico: Vi flaug ut frå Hartford, CT 05:30, mellomlanda i Philadelphia og landa i San Juan, Puerto Rico i 12tida. Vi var frakta til cruiset, Carnival Victory. Resten av dagen pakka vi ut og prøvde å gjere oss kjent med skipet, stort som det var. Vi hadde late dining, og der vart vi plassert att med ett par frå Chicago, Phil og Kim. Kjempe kjekke folk, som vi hadde det hivens med resten av veka. Dei spanderte drikke på oss kvar kveld :D Det var ikkje buffetmiddag, det var som en restaurant!

Dei hadde den beste desseren ever, Warm Melting Chocolate Cake, som ej bestillte kvar kveld!

Dag 2, St Thomas: Nydelig øy, rikmannsøy, monge fine hus og fancy båta! Vi tok ferga over til St John, naboøya, der møtte vi en venn av Meredith. Vi tilbragte dagen i Trunk Bay, en av dei finaste strendene ej he våre på! Seinare på kvelden var det velkomstparty på skipet, det vart både conga, macarena og diverse andre festlighete!

Dag 3, Dominica: Då vi sto opp regna, kjedlig. Men heldigvis gjekk det over ganske fort, tropical rain you know. Først gjekk vi av skipet for å sjekke ut shoppinga, men det var berre sann standard turistshopping, og selgarane vart ganske innpåslitne etter kvart. Etter det skulle vi på excursion, snorkling over Champagne Reef. Vi tok en 20min båttur og hoppa i sjøen med flytevest og snorklingsutstyr. Det som var spesielt med ditta reefet var at der var boble som kom opp, (hens Champagne Reef). En av instruktørane dykke ned og fanga boblene i tuben, boblene var kjempevarme og var visst ferskvatn, go figure.

Dag 4, Barbados: Alltid hatt lyst til å reise dit! Dagens excursion var SHIPWRECK SNORKEL & PIRATES PARTY CRUISE! Vi gjekk ombord ett piratcruise, tilogmed mannskapet var kledd ut som pirata! Vi ankra på ei nydelig strand, der folk sto forbause og såg på oss! Vi bada litt på stranda so tok dei oss på en snorkletur der vi snorkla over ett skipsvrak, kult! Noken hadde også med seg brød og mata fiskane, so fiskane flokka seg rondt oss, ganske fun!
Då vi kom tilbake til stranda var det påtide og seile vidara, på vei tilbake var det full party og free rum punch! Ej e egentlig ikkje fan av rum, men etter ett par glass med rum punch, var det ganske so godt! På deck 3, var festen i gang, med dans og sang. Dinna songen her var spesielt populær: http://www.youtube.com/watch?v=Y8zzG4n8CpM&playnext_from=TL&videos=27AkUbHtmWE
Heldigvis tok vi en detour, so festen varte enda litt lenger. =)

Dag 4, St Lucia: Dagens excursion var egentlig Snuba at Pigeon Island, men det vart avlyst :( So vi for heller på Volcanic Island Experience & Mud Bath! Vi kjørte rondt heile øya, tropisk og grøn øy, mykje å sjå, dei hadde banantre over heile øya! Vi hadde ett par stopp på veien, der vi fekk forfriskninga. På vei til siste stopp, vulkanen, måtte ej sann på do ej holdt på å dø! Lengste timen i mitt liv! hahaha! Då vi endelig kom fram til vulkanområdet sprang ej endelig på do! Det stinka soulfate frå vulkanen (akkurat som råtne egg!) vi fekk litt fakta om vulkanen, deretter fekk vi ta mudbath! Det var kjempedeilig, og huda føltest som babyhud etterpå! Einaste minuset var at det tok ei evighet å skrubbe av etterpå!

Dag 5, St Kitts: Dagens Excursion, Beach Extravaganza! Vi tok turen til Frigate Bay der vi fekk aloe massage på stranda, deilig! Tilbake på båten var det deckparty igjen!

Dag 6, St Maartin: Dagens Excursion, French Beach Break! Øya e halvt fransk og halvt dutch, først for vi til franske sida og kosa oss på stranda med free rum punch og lunch. Deretter for vi til den dutche sida, der vi gjekk rondt i dei små gatane, shoppa litt, bada litt før vi måtte ta turen tilbake på skipet. Sida det var siste kvelden på skipet, tenkte ej att ej måtte ta den heilt ut. Siste middagen med våre venna frå Michigan fekk vi ei flaske champagne, den vart raskt poppa! For å sei det sann etter ein hivens kveld, klarte ej å tryne noke jævelig på ankelen min so den svulma opp fortare enn svint. Ej hoppa tilbake til rommet og fekk isa den ned.

Dag 7, San Juan, Puerto Rico: Neste morgon våkna ej opp med en svæær ankel! Ej tenkte att det kom til å gå bra berre ej tok det rolig når vi skulle sjekke ut, men ej kom ikkje so longt då dei tilbydde meg rollestol! Ej vart rolla heile veien til bussen, og på flyplassen fekk ej meg en ny rullestol og fekk VIP behandling straka vegen til gaten! Slapp å stå i kø og greier! Men so kom flyturen, då måtte ej sitte med foten ned heile tida.. ikkje bra!

Jaja, heldigivs skada ej meg ikkje før på slutten av cruiset! Det var en kjempegøy tur med nye opplevelsa, nye folk, og nye historie! Tenk no he ej våre i Caribbean også :)

(Visst du vil sjå fleire bilde, ligge det på facebook: http://www.facebook.com/photo.php?pid=3566934&id=506289727#!/album.php?aid=408750&id=781700402)