22. januar 2012

Spring2012

Ja, då he ej endelig begynt på mitt siste semester av bachelorgraden min på ECSU. Satsa på det blir eit kjekt semester. Her kan du sjå ka fag ej skal ha:

Communication Law & Ethics -Mandag, onsdag og fredag 10:00-10:50 am. Læraren minne meg litt om han George i Seinfeld, short and stubby, men ellers virka ho grei da! Trur det kjøme til å bli eit kjekt fag, handla mykje om freedom of expression, og ka som e lov og ikkje lov i media.

Mass Communication Theory - Mandag, onsdag og fredag 11:00-11:50 am. Læraren går i dress og solbrilla, med litt creepy ukjent aksent. Ditta kjøme nok til å bli det tøffaste faget med mykje arbeid, men ej teke det som ei utfordring!

Women in US History - Mandag og onsdag 04:00-5:15 pm. Læraren virka veldig grei, trur det kan bli eit interessant fag!

Communication Writing - Tirsdag og torsdag 12:30-1:45 pm. Læraren blunka veldig mykje, usikker på om han flørta, men håpe ikkje det (han e 60ish) men ellers var han søt da. Det e mykje skriving i faget, men ej gler meg! Vi he også news quiz kvar veke, sant lika ej!

Intro to Web Development - Torsdag 4:30-7:15pm. Læraren e kinesisk og veldig vanskelig å forstå ka han sei. I starten trudde ej at han snakka kinesisk, men måtte visst konsentrere meg skikkelig for å forstå at han faktisk snakka engelsk! I første timen sa han at faget e veldig enkelt, og at alle kjøme til å ende opp med A eller B, då satsa ej på A! Faget handla altso om å lage webside, so det blir bra.

Satsa på det blir mykje lekserier her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar