2. februar 2011

Spring 2011

Jau då var det på tide å fortelle om klassene mine for Våren 2011: 

Creative Writing  4:00-6:45pm, Mandag:
Ja ka skal ej sei? Vi skal både skrive dikt og screen plays so dei sei her i Hollywood.
I første timen klarte å komme 2min forseint til timen og satt meg bak ei jente med en 1m long hale på seg... Læraren virka både sær og kul på en gong. VELDIG artsy, ho he skalla seg og ej trur ho berre broka svarte kleda. Ho snakka om et tred i 5 min også. Ho kunne også fortelle om den gongen ho budde i et trehus (!) og en tornado var på vei...so då pakka ho seg inn i presenning og la seg mellom to tred...  Men ej he trua, kan nok bli ej utfordring ja.

J371 Women, Men & Media 09:30-10:45am Tirsdag og Torsdag:
I ditta faget skal vi sjå på kvinner i media osv. Læraren som he ei doktorgrad virka veldig kul, skikkelig typisk amerikansk professor som he oppnådd masse! Mannen hinna også, han he våre writer for blant anna The Nanny, Step by Step, Saved by the Bell, Married with Children, osv, kult.

J372 Diversity & the Media 12:30-1:45pm Tirsdag og Torsdag:
Læreren e ei lita latina dame, virka veldig krevenda, men flink. Trur det kjøme til å bli kjekt!

Journalism 110 7:00-9:45pm, Tirsdag:
Her skal vi lære om korleis journalista skrive og etikk og sant. Læraren e en liten søt mann frå Sør-Korea, men he budd i USA i ca.20 år. Han heite Tay, og giggla heile tida!

He jammen meg fri på onsdag og fredag! Trur blir en fin vår!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar