24. oktober 2010

I love Hollywood

Wow, what a star-filled weekend! På fredagskveld tok vi turen til Hollywood;(Marie-Josée, Émilie, me and Emilie) Vi hadde reservert bord på The Bridge The Roosevelt Hotel:
Lite visste vi om eventet som foregjekk nede ved bassenget, plutselig høre vi: "and now the honorary chair of Rally for Kids with Cancer, Eva Longoria Parker! " vi berre WTF?! So vi styrte i oss drinken vår, betalte og gjekk ned til eventet, vi glei glatt forbi alle vaktene, ingen stoppa oss, sweet!

 
Gene Simmons var også med på eventet sitt, med kona Shannon og sønnen Nick (dei hadde også med film-crewet sitt som filma for, Gene Simmons Family Jewel!)
Etter eventet (http://www.rallyforkids.com/la/main.shtml) tok vi turen til The W Hollywood Hotel. Sida vi hadde en promotor gjekk vi rett forbi køa og slapp og betale! So tok vi heisa heilt til toppen, der hadde vi utsikt over heile LA!

Fant endelig Julia Louis Dreyfus!
I bussen på vei tilbake (e forsatt støl etter å ha svingt meg rondt strippestanga, haha)
På Laurdag tok vi oss en tur til Calabases for å sjekke ut Dash-butikken (eigt av Kardashians) dei var ikkje å sjå :( men vi fekk vertfall sjekke ut butikken da, veldig liten, hadde ikkje so veldig mykje, prisane varierte frå $30-$200-$1000?
So for vi til Santa Monica på shopping, først stakk vi innom Bloomingdales for å gå på do (hehe classy) der møte vi på sjølvaste Arnold Schwarznegger! Her kom han imot meg for å personlig ta meg i handa...kødda! Off The Terminator he begynnt å bli litt gammale gitt!
Men kjekt var det i allefall! Steik for ei veke: på Mandag var det Jimmy Kimmel Show med Teri Hatcher og MGMT, på Fredag var det Eva Longoria og Gene Simmons med fleire, og på Laurdag var det Mr. Schwarznegger! No fe ej berre håpe att hellet e med meg vidare ;)

3 kommentarer:

  1. Ow, damn, det var litt av en helg. Merker jeg blir litt oppgitt over leksene, når jeg heller skulle vært nede å lekt meg i Hwood!

    SvarSlett
  2. Hvordan fikk du tak i en promotor?

    SvarSlett